Výměna, vrácení či reklamace zboží

1. Výměna velikosti
2. Vrácení do 14 dní
3. Reklamace
4. Vyplnění formuláře

1. Výměna velikosti? Ano a poštovné hradím já!

Potřebujete vyměnit velikost za větší či menší?  Není problém! 
1. Pokud je velikost skladem, vytvořte prosím novou objednávku s touto velikostí a do poznámky napište: VÝMENA ZA ... (místo teček napište ČÍSLO VAŠÍ PŘEDEŠLÉ OBJEDNÁVKY)
2. Následně mi prosím vyplňte formulář níže, zvolte možnost výměna, vyplňte číslo objednávky a k doplňujícím informacím napište, které zboží chcete vyměnit (v případě, že Vaše objednávka obsahovala více položek). Tím se celý proces zjedonuší a bude přehlednější.
3. Zašlu Vám v odpovědi na formulář e-mailem kód pro Zásilkovnu, nesedící velikost mi pošlete zpět a já Vám co nejdříve po obdržení vrátím peníze za nesedící produkt.

Někdy se však může stát, že velikost, kterou potřebujete není skladem, v tom případě je možné produkt do 14 dní vrátit (viz bod 2.). 
Možná to zní trochu složitě, ale nebojte, vůbec není. A co bychom my ženy pro krásné šaty neudělaly, že? :)

2. Vrácení do 14 dní od převzetí zboží

Do 14 dnů od převzetí zboží máte nárok na vrácení bez udání důvodu. 
Zboží musí být nepoškozené a nepoužívané (pokud obdržím zpět jakkoliv poškozené zboží, nemohu Vám vrátit celou částku). Musí být navráceno v původním obalu.
Upozorňuji, že punčochové zboží jakkoliv zkoušené na noze je považováno za hygienicky znečištěné a není možné jej vrátit.

Postup pro vrácení:

1. Ověřte si, zda splňujete zákonnou lhůtu pro odstoupení od smlouvy do 14 dní (jak to poznáte se můžete dočíst zde). Obecně se lhůta počítá od prvního dne po vyzvednutí Vaší objednávky

2. Tuto lhůtu splňuji? Hurá! Vyplňte prosím formulář, který se nachází dole na této stránce a zboží, které chcete vrátit můžete rovnou zabalit a odeslat* skrze aplikaci Zásilkovny na pobočku: 

Drogerie DUO DUHA
Ludgeřovice, Hlučínská 187
info@salon1936.cz
739 100 689

3. Poté, co balíček obdržím, zašlu Vám peníze na účet zpět. K balíčkům se snažím dostat vždy co nejdříve, občas je to ale s mým druhým zaměstnáním s časem trochu na palici, omluvte tak prosím případná zpoždění.

*Dovoluji si také upozornit, že v případě vrácení do 14 dní odeslání zpět hradí zákazník sám. Já Vám pak zašlu zpět částku za původní poštovné uhrazené při vytvoření objednávky. Rozumím, že velké e-shopy poštovné zpět zákazníkům hradí, tohle je ale malý obchůdek o jedné osobě a jeho kapacita není tak velká jako u nadnárodních korporací nebo velkých e-shopů, díky za pochopení.

3. Reklamace

Vyskytla se u produktu vada? Napište mi do formuláře, jaký se u Vás vyskytl problém a společně jej vyřešíme. Protože každá reklamace je individuální, v odpovědi se spolu domluvíme na následném postupu k Vaší maximální spokojenosti.

4. Vyplnění formuláře

Pro co nejrychlejší a úspěšné vyřízení vašeho požadavku prosím o vyplnění formuláře dle uvedeného postupu. Pokud si nepřejete odeslat formulář e-mailem, vzorové předlohy pro vytištění naleznete v obchodních podmínkách v příloze.

Zkopírujte prosím do formuláře tento text a doplňte jej podle Vašich požadavků:

Chci: (zde napište, zda si přejete VÝMĚNU, Vrácení do 14 dní nebo reklamaci)

Číslo mé objednávky:

Číslo účtu:

Doplňující informace: (uveďte, jaké zboží chcete vyměnit, jaké produkty chcete poslat zpátky nebo jaká vada se u zboží objevila.)

ZÁVOVORKY A TEXT V NICH PROSÍM VE FORMULÁŘI PO ZKOPÍROVÁNÍ ODSTRAŇTE

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola