Vraťme společně eleganci do ulic <3

Vrácení či reklamace zboží

Nesedí nebo nevyhovuje Vám produkt?

Do 14 dnů od převzetí zboží máte nárok na vrácení bez udání důvodu, napište mi a sdělím Vám podrobnosti.
Zboží musí být nepoškozené a nepoužívané (pokud obdržím zpět jakkoliv poškozené zboží, nemohu Vám vrátit celou částku). Musí být navráceno v původním obalu. Upozorňuji, že punčochové zboží jakkoliv zkoušené na noze je považováno za hygienicky znečištěné a není možné jej vrátit. Níže naleznete odpovědi na nejčastější otázky k vrácení zboží. Vyskytla se u produktu vada? Napište mi, jaký se u Vás vyskytl problém a společně jej vyřešíme.

 
Zkopírujte prosím do formuláře tento text a doplňte jej podle Vašich požadavků:

Jméno a příjmení: 

Chci: Vrátit zboží do 14 dnů/Reklamovat zboží (odstraňte nežádoucí)

Číslo mé objednávky:

Číslo účtu, na který chci vrátit peníze:

Doplňující informace: uveďte jaké produkty chcete poslat zpátky nebo jaká vada se u zboží objevila.

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Nejčastější dotazy

Jak vrácení zboží probíhá?

Jakmile se k Vašemu formuláři dostanu, vygeneruji Vám kód na zpětné odeslání skrze Zásilkovnu. Nemusíte tak nikde nic vyplňovat ani vypisovat. Než se dostanu k odpovědi na Váš formulář, může to zejména v období výprodejů nebo v čase před Vánoci chvíli trvat, protože e-shop momentálně není mou jedinou prací.

Objednal/a jsem zboží, ale nesedí mi velikost, lze ji vyměnit?

Správnou velikost můžete zakoupit ihned, jakmile se rozhodnete tu nesedící vrátit a následně odeslat formulář o vrácení zboží. Peníze za původní objednávku Vám vrátím co nejdříve poté, co obdržím vrácené zboží.

Jak dlouho celý proces trvá?

Než se ke mně zboží dostane zpět, může to trvat cca 5 dní, pak se vždy co nejdříve snažím zaslat Vám Vaše peníze zpět na Vámi uvedený účet.