Nesedí nebo nevyhovuje Vám produkt?

Do 14 dnů od převzetí zboží máte nárok na vrácení bez udání důvodu, napište mi a sdělím Vám podrobnosti.

Zboží musí být nepoškozené a nepoužívané (pokud obdržím zpět jakkoliv poškozené zboží, nemohu Vám vrátit celou částku). Musí být navráceno v původním obalu. Upozorňuji, že punčochové zboží jakkoliv zkoušené na noze je považováno za hygienicky znečištěné a není možné jej vrátit. Níže naleznete odpovědi na nejčastější otázky k vrácení zboží.

Nejčastější dotazy

Jak vrácení zboží probíhá?

Jakmile se k Vašemu formuláři dostanu, vygeneruji Vám kód na zpětné odeslání skrze Zásilkovnu. Nemusíte tak nikde nic vyplňovat ani vypisovat. Než se dostanu k odpovědi na Váš formulář, může to zejména v období výprodejů nebo v čase před Vánoci chvíli trvat, protože e-shop momentálně není mou jedinou prací.

Objednal/a jsem zboží, ale nesedí mi velikost, lze ji vyměnit?

Správnou velikost můžete zakoupit ihned, jakmile se rozhodnete tu nesedící vrátit a následně odeslat formulář o vrácení zboží. Peníze za původní objednávku Vám vrátím co nejdříve poté, co obdržím vrácené zboží.

Jak dlouho celý proces trvá?

Než se ke mně zboží dostane zpět, může to trvat cca 5 dní, pak se vždy co nejdříve snažím zaslat Vám Vaše peníze zpět na Vámi uvedený účet.

Dozvím se od Zásilkovny, že Vám byl balíček zpět doručen?

Ne, Zásilkovna k tomuto balíčku informace neposkytuje. Nemusíte se ale bát, zatím se nikdy žádný neztratil. Pokud by nastala komplikace, budu Vás informovat.